Blog

  • Дивани стають ще краще

    Тепер всі дивани фабрики LATO, в яких раніше використовувався старий механізм Седафлекс, переведені на новий механізм трансформації Торнадо. Це було зроблено через те, що механізм Торандо перевершує Седафлекс за чотирма основними критеріями якості:

    1. Пружинний матрац товщий на 2 см. А також ширина матраців в Седафлекс 133 і 153 см, а в Торнадо 140 і 160 см відповідно.
    2. На відміну від Седафлекс в Торнадо пружинний матрац розташований на зварній металевій сітці, а в Седафлекс натягнута меблева гума (яка має властивість провисати і розтягуватися).
    3. У Торнадо обидві ніжки механізму цільні дугоподібні, а в Седафлекс – стоять окремо (як у табуретці).
    4. Механізм трансформації Торнадо має свою власну сталеву раму, всередині якої відбувається складання та розкладання. Ця рама по суті є сталевим каркасом дивану (на який навішуються підлокітники, передня панель і спинка). А механізм Седафлекс кріпився прямо до каркаса дивану (що призводило до розхитування дерев’яного каркасу).
  • Тести та їх значення. Стійкість забарвлення, AS 2001.4.21, ISO 105-B02

    Тести та їх значення. Стійкість забарвлення, AS 2001.4.21, ISO 105-B02

    Тест на стійкість забарвлення

    Вважається одним з найскладніших тестів. На тканину впливають світлом, проводячи при цьому так звані «затирання» металевим диском в сухому і у вологому стані тканини. Випробовуваний зразок порівнюється з контрольним після кожного етапу випробувань. Випробування припиняються після 3000 циклів роботи диска. Висновок робиться порівнянням отриманого після випробувань кольору із стандартною таблицею кольорів.

    Нормальними показниками і за ISО, і за російськими ГОСТами є цифри в проміжку від 1 до 8, де 8 – краще.

    Тест на стійкість до вицвітання

    Цей тест визначає здатність тканини зберігати свій певний колір при дії світла. Будь-які натуральні і синтетичні текстильні матеріали схильні до вицвітання під впливом ультрафіолетових променів (ідентичних денному освітленню) і флуоресцентного світла.

    Для об’єктивної оцінки того, в якому ступені тестовані зразки вицвітають під впливом ультрафіолетових променів, застосовуються стандартні методи. Ці тести вимагають, щоб одночасно з тестованими зразками впливу спеціальних джерел світла піддавалися і зразки шерсті блакитного кольору (так звані blue standards). Всього таких blue standards – 8 штук, вони мають зростаючу стійкість до вицвітання і пронумеровані відповідно цьому ступеню, де 1 – дуже маленька стійкість до вицвітання, а 8 – відмінна стійкість до вицвітання. Щоб досягти ступеня вицвітання стандарту №1 стандарту №2 необхідно приблизно удвічі збільшити час впливу, стандарт №3 вимагає приблизно удвічі більше часу впливу, щоб вицвісти як стандарт №2 і т.д. Якщо необхідно, можливий додатковий вплив світла для досягнення більшого ступеня стійкості до вицвітання, чим №8.

    З самого початку впливу здійснюється контроль над експериментальним зразком для визначення моменту зміни в кольорі. Цей момент називається “Первинний перелом”. Як тільки він відбувся, тестований зразок порівнюється з blue standards, що знаходяться одночасно з ним під впливом світла. Оцінка “первинного перелому” вирішується визначенням того, який з blue standards вицвів в тому ж ступені, що і тестований зразок. Потім світлова дія продовжується і відстежується до тих пір, поки не буде зафіксована зміна в кольорі стандарту № 7, яка сприймається оком. Після цього, зразок знов порівнюють із стандартами і дають йому остаточну оцінку шляхом визначення того, який з blue standards вицвів в тому ж ступені, як і експериментальний. Проміжна оцінка (наприклад, 5 – 6) може бути дана, якщо ступінь вицвітання знаходиться між двома blue standards. Поширеними методами є AS 2001.4.21 і ISO-105-B02:

    Тест AS 2001.4.21

    Тканина за певних умов піддається дії світла лампи MBTF (ртутна лампа, лампа розжарювання з вольфрамовою ниткою, фосфорна лампа).

    Одночасно світловому впливу піддаються зразки тканини блакитного кольору (blue standards). Оцінка дається шляхом порівняння рівня вицвітання тестованого зразка із стандартом зразка блакитного кольору. Наприклад, оцінка 5 означає, що характеристики вицвітання тестованого зразка найбільш близькі характеристикам стандарту зразка блакитного кольору №5.

    Тест ISO 105-B02

    Тканина за певних умов піддається дії світла ксенонової лампи. Одночасно світловій дії піддаються зразки тканини блакитного кольору (blue standards). Оцінка обчислюється шляхом порівняння рівня вицвітання тестованого зразка із стандартом зразка блакитного кольору.

  • Основні принципи вибору м’яких меблів

    Основні принципи вибору м’яких меблів

    При виборі дивана більшість покупців віддає перевага наступним характеристикам: дизайн, зручність, функціональність. Розглянемо дизайн, як основну складову вибору.

    Класика або модерн? Не можна відповісти однозначно – все залежить від Вашого смаку і від Вашого інтер’єру. Напевно, не варто говорити про те, що в класичному кабінеті з натурального дерева, м’які меблі в модерні з блискучими хромованими опорами виглядатимуть зухвало. І навпаки.

    Не дивлячись на різноманіття виробників, дизайн, як правило, повторюється і коли ви займетесь вибором меблів, Ви із здивуванням виявите, що таку «саму модель я вже бачила у іншому місці і в іншій тканині».

    Визвано це речами досить прозаїчними:

    По-перше — плагіат. Не дивлячись на те, що слово це неприємне, плагіат — одна з основних рушійних сил в меблевому бізнесі. Невелика група неординарних дизайнерів створює нові рішення. Вся остання меблева громадськість знайомиться з новинками на міжнародних виставках і безсоромно копіює їх в своїх меблях.

    Це стосується не лише вітчизняних виробників. Плагіат — загальносвітова практика. Більшість моделей італійських, німецьких, французьких і так далі фабрик середнього рівня — це часткове або повне запозичення (звучить трохи краще, ніж плагіат).

    По-друге, на відміну від меблів корпусних, які можна зробити під замовлення за Вашими ескізами, м’які меблі, як правило, індивідуально не виготовляються. Викликано це особливостями технології виробництва.

    Для того щоб зробити якісний диван, необхідно точно розрахувати форму каркаса, подушок і геометрію чохлів. Для однієї щільності поролону розміри чохла будуть одні, для іншої — трохи інші. Інакше тканина або шкіра правильно не натягатимуться, шов «з’їде» убік і так далі, і тому подібне. Для відпрацювання технології і конструкції однієї моделі виробник може витратити декілька місяців.

    Навіть повне копіювання меблів, коли купується імпортний диван, розбирається, ретельно заміряється і копіюється до найдрібніших деталей — не дає гарантії, що диван «вийде». Як правило, «виходить» лише з 3-го разу. Тому що використовується поролон іншої марки (менш щільний або жорсткіший), інша тканина («тягнеться» по-іншому), інший каркас, інше устаткування і схема збірки.

    Отже, які висновки з вищевикладеного ми можемо зробити?

    Висновок 1 . Вам сподобався диван від італійської фірми «А», дуже красивий, але дуже дорогий? Цю ж модель (або дуже схожу) Ви зможете знайти в іншої італійської (іспанської, французької, німецької, фінської або польської) фірми «Б» або вітчизняної фірми «В», але за доступнішою ціною. Дизайн буде таким самим. Інше питання, чи буде такою ж якість? (Ми говоримо саме про запозичені моделі).

    Висновок 2. Якщо Ви розраховуєте, що диван чітко стане в підготовлену архітектором нішу шириною 2,47 м, будьте готові до того, що доведеться купити диван 2,15 м, тому що інших типорозмірів у вподобаної моделі просто не буде. А в «дірку», що утворилася, доведеться поставити вазу або маленький столик. Тому, щоб уникнути прикрих промахів архітектора або дизайнера має сенс зайнятися вибором меблів ще на стадії проектування.

  • Догляд за м’якими меблями

    Догляд за м’якими меблями

    У сучасних квартирах належне місце займають всілякі предмети м’яких меблів. А чом би і ні? Адже її можна використовувати і як спальне місце або для господарів, або для гостей, і як елемент інтер’єру, який прикрашатиме Вашу квартиру. Що ж допоможе зберегти м’які меблі, щоб вони служили Вам не тільки в практичних, але і в естетичних цілях?

    • Не можна сідати на підлокітники та спинку м’яких меблів, оскільки такі дії можуть зіпсувати їхній зовнішній вигляд.
    • Не можна класти і тим більше кидати на оббивку м’яких меблів громіздкі або важкі предмети, що мають гострі кути.
    • Щоб зберегти колір оббивки, розташовуйте меблі на відстані не менше 25—30 см від радіаторів, батарей та інших нагрівальних приладів.
    • Щоб зберегти натуральний колір шкіри, уникайте попадання прямих сонячних променів і випромінювання потужних ламп.
    • Рекомендується періодично протирати шкіряні меблі сухою м’якою чистою губкою та кожних два тижні чистити меблі пилососом.
    • Декоративні деталі м’яких меблів з деревини рекомендується періодично протирати сухою м’якою чистою губкою.
    • Не рекомендується використовувати хімічні або миючі засоби загального призначення або розчинники, оскільки вони можуть безповоротньо зіпсувати шкіру, викликати руйнування структури і втрату кольору.
    • Не слід тягнути за вшиті подушки, оскільки це може зіпсувати м’які меблі.
    • Під час транспортування можуть з’явитися деякі складки або вм’ятини, які поступово зникають в процесі експлуатації, — перед початком експлуатації рекомендується легко збити подушки для сидіння і руками надати бажану форму спинці.
    • Не рекомендується доукомплектовувати готові набори м’яких меблів, у зв’язку з можливим неповним збігом відтінку оббивки і декору, що не залежить від фабрики «LATO».
    • Моделі в кутовій комплектації після збирання не рекомендується пересувати.
  • Тканина SISTINA

    Тканина SISTINA

    SISTINA – гармонійно підібраний в кольорі координат до CANAZEI, що має схожу структуру і текстуру. Тут верхній шар з рівних і менш об’ємних ниток утворює досить гладку і щільну поверхню, що відповідає призначенню координата. На відміну від основної тканини, де щільний верхній шар створюють парні нитки, в SISTINA розріджене переплетення одиночних ниток основи і утка нагадує мішковину (аналогічно FUTUR). Ґрунтовий шар також має високу щільність, з тонких поліестрових ниток.

    Використання кольору в координаті в більшості своїй зведене до тонкого нюансу, проте декілька варіантів (112, 117, 120) для посилення виразності фактури використовують контрастну по тону основу.

    Завдяки виразним естетичним і гарним технічним характеристикам SISTINA, безумовно, може застосуються як основна тканина. Пропорція натурального волокна дозволяє використовувати дану колекцію для житлових приміщень, меблів для відпочинку і спальних місць. Асоціативна рукотворність і простота текстури здатна яскраво перетворити, наприклад, такий популярний останнім часом строгий стиль мінімалізму, або заспокоїти витіюватість форм класики і еклектики.

  • Тканина Mirage

    Тканина Mirage

    Тканина Італвеллюті в жанрі штучного замінника шкіри, зокрема замша. У MIRAGE технологи компанії добилися вражаючої візуальної схожості з натуральним прототипом. Формальними і технічними особливостями тканина також наближається до своєї попередниці TIFFANY, але є її дешевшою версією. Здешевлення продукції відбувається за рахунок впровадження нетканої технології, тобто верхній велюровий шар виготовляють високоефективним і недорогим в’язаним (трикотажним) способом. Нова лінія створена для молоді, яка цінує дизайн і якість, але не може собі дозволити справжні шкіряні меблі.

    Фактурні ефекти тканини максимально відтворюють мінливу, таку, що грає світлом і тінню, фактуру замші. Найдрібніші ворсинки слухняно лягають під рухом руки або щітки в будь-якому напрямі. Унікальна технологія обробки волокна і спеціальна структура дозволяють створювати приємну на дотик і дихаючу тканину. Поєднання двох надійно склеєних шарів (лицьового – поліестерового і бавовняної основи) забезпечують надійні параметри зносостійкості, пілінга і формостійкості.

    Тканина ідеально підходить для клубних диванів. Її достатня еластичність задовольнить любителів строгих, жорстких форм і допоможе потонути в подушках більш зніженим клієнтам. Особливо слід зазначити багату кольорову гамму, представлену карамелево-пастельними гостро модними відтінками. У теплому діапазоні сусідами є натуральні тона (деревини, піску, гірчиці) актуальні червоні (літній червоний, обпаленої глини, кориці, стиглої вишні). У холодному домінують м’які відтінки смарагдового, світлі тони якого граничать з сірим (колір річкового дна), а темні розчиняються в глибокосиньому (морської води, блакиті, водоростей). М’яке гармонійне і в той же час не передбачене (як для шкіри!) рішення кольору ініціює назва тканини: модель з MIRAGE може як м’яко розчиниться в обстановці салону, так і раптово стати його домінантою.

    У Mirage пошук технологів зупинився на оптимальному поєднанні хімічної і натуральної сировини (поліестр, поліакріл, бавовна, віскоза), передовій текстильній технології, що забезпечують міцність і стійкість форми тканини, оригінальну естетику, а також гарні гігієнічні якості. Якість цієї товстої важкої тканини з дорогої високотехнологічної пряжі перевершує її пропоновану виробником ціну.

    У цій колекції Італвеллюті використаний вже відомий з попередніх розробок (FUTUR і т.п.) принцип будови об’ємної крупнофактурной тканини за типом «рогожки». Візуальна рихлість тканини оманлива, верхній шар з шанілової і меланжевої нитки міцно утримується на грунтовому переплетенні. Велика щільність грунту досягнута використанням тонких поліестрових ниток основи та утка, є важливою характеристикою зносостійкості тканини.

    Використання різнорідного волокна (матового з бавовни і поліестра, блискучого віскозного) і пряжі (шаніла і меланжу) створює багатство фактури, кольору і свіжості. Тканина ніби пульсує енергією, залишаючи приємне відчуття тепла і затишку. У Mirage – цікаве, інтригуюче перехрестя кольорів. Дизайнери Італвеллюті пропонують, як завжди, різні по температурі і емоційному сприйняттю варіанти: від ніжних, гармонізованих в кольорі і тоні (ахроматичний ряд) до більш контрастних (тепла гамма).

    Виробник презентує дану колекцію у поєднанні з координатом (Mirage&SISTINA). Модні тенденції також припускають як ефектний компонент до ультрафактурних тканин натуральну шкіру або шкірозамінник.
    Декоративні і утилітарні характеристики Mirage допускають її самостійне використання, наприклад, в якості покривал, подушок та інших текстильних аксесуарів.

  • Тканина CANAZEI

    Тканина CANAZEI

    У CANAZEI пошук технологів зупинився на оптимальному поєднанні хімічної і натуральної сировини (поліестр, поліакріл, бавовна, віскоза), передовій текстильній технології, що забезпечують міцність і стійкість форми тканини, оригінальну естетику, а також гарні гігієнічні якості. Якість цієї товстої важкої тканини з дорогої високотехнологічної пряжі перевершує її пропоновану виробником ціну.

    У цій колекції Італвеллюті використаний вже відомий з попередніх розробок (FUTUR і т.п.) принцип будови об’ємної крупнофактурной тканини за типом «рогожки». Візуальна рихлість тканини оманлива, верхній шар з шанілової і меланжевої нитки міцно утримується на грунтовому переплетенні. Велика щільність грунту досягнута використанням тонких поліестрових ниток основи та утка, є важливою характеристикою зносостійкості тканини.

    Використання різнорідного волокна (матового з бавовни і поліестра, блискучого віскозного) і пряжі (шаніла і меланжу) створює багатство фактури, кольору і свіжості. Тканина ніби пульсує енергією, залишаючи приємне відчуття тепла і затишку. У CANAZEI – цікаве, інтригуюче перехрестя кольорів. Дизайнери Італвеллюті пропонують, як завжди, різні по температурі і емоційному сприйняттю варіанти: від ніжних, гармонізованих в кольорі і тоні (ахроматичний ряд) до більш контрастних (тепла гамма).

    Виробник презентує дану колекцію у поєднанні з координатом (CANAZEI&SISTINA). Модні тенденції також припускають як ефектний компонент до ультрафактурних тканин натуральну шкіру або шкірозамінник.

    Декоративні і утилітарні характеристики CANAZEI допускають її самостійне використання, наприклад, в якості покривал, подушок та інших текстильних аксесуарів.

  • Тканина ASSIOMA

    Тканина ASSIOMA

    Компанія проголосила в основі дизайну своєї продукції практичність, максимальну простоту і продуманість структури.

    Цим вимогам цілком відповідає колекція ASSIOMA. За типом тканина – меланжевий шаніл з виразною текстурою грубого льняного полотна.

    Структура меблевої тканини досить складна: тут бере участь тонка різноколірна основа і два види утка (шанілова та груба меланжева пряжа). ASSIOMA – це гра художника з можливостями кольору і тону. Базовими вибрано два контрастні тони (основа і уток), доповнені можливими градаціями, вони плавно переходять один в одного. У більшості пропонованих варіантів для посилення виразності фактури використана біла основа, яка ніби покриває тканину памороззю.

    ASSIOMA, безумовно, «домашня» тканина. Приємна на дотик, з переважною кількістю натурального волокна вона нагадує домашнє рукотворне полотно, за яким цивілізація відчуває вже помітну ностальгію. Особливо бажане застосування даної колекції в меблях для відпочинку і сну. Спокійні натуральні кольори створюють відчуття гармонії з природою і самим собою, що вельми необхідне для повноцінного відпочинку.

  • Як вибирати м’які меблі

    Як вибирати м’які меблі

    М’які меблі — елемент інтер’єру, до покупки якого не можна підходити легковажно. Адже від того, які використовувалися матеріали, як виготовлено каркас і багато чого іншого впливає на те, чи стане Ваш диван довгожителем, або «помре» молодим, де-небудь на звалищі, тому що, не дивлячись на свою молодість, він вже скрипить і розвалюється. Навряд чи Вам в меблевому салоні [навіть у нашому :)] дозволять розкрити меблі, щоб побачити їх нутрощі. Проте, постараємося дати деякі рекомендації: як по непрямих ознаках визначити якість м’яких меблів.

    • Етап перший, дуже суб’єктивний

    По-перше, м’які меблі повинні сподобатися. Немає сенсу купувати меблі, які Вам не сподобалися, не важливо з якої причини. По-друге, Ви повинні відчувати себе зручно і комфортно на цих меблях. Якщо диван Вам сподобався і Вам на ньому зручно сидіти (або лежати), переходьте до наступного етапу.

    • Етап другий — візуально-контактний

    Якість м’яких меблів залежить від вживаних матеріалів і технології виготовлення. Розглянемо кожну складову окремо.

    Перевірка м’якої частини.

    М’яку частину дивана потрібно перевіряти «одним місцем», самі знаєте яким. Не можна перевірити якість дивана, скромно всівшись на його краєчок. Необхідно сісти «добре», доклавши до цього максимальні зусилля, посоватися, попідстрибувати, полежати на ньому, врешті-решт. Чуйно прислухайтеся до своїх відчуттів, до звуків (скрипів, потріскувань і т.п.) які може видавати диван в процесі вищезазначених рухів тіла. Скрипи і інші сторонні звуки говорять про те, що каркас, належним чином, не проклеєний. В процесі експлуатації скрип посилюватиметься і, не виключено, що через деякий час Ваш диван просто розвалиться. Звертайте увагу на те, як швидко подушка сидінь відновлює свою форму. Якщо слід Вашого перебування на дивані не зникає достатньо довго (понад 10 хвилин) — це говорить про застосування низькоякісного поролону (висока залишкова деформація). Це стосується тільки поролону. Пружинний блок відновлюється миттєво. Дізнайтеся марки вживаного поролону. У салоні імпортних меблів Вам цього не скажуть (тому що не знають). Але вітчизняний виробник зобов’язаний знати, який саме поролон він використовує для виготовлення своїх меблів. Чим вище щільність — тим краще. Від щільності залежить довговічність поролону. Мінімальна щільність поролону, використовуваного для сидінь, — 35.

    Механізми.

    Механізм повинен розкладатися легко і плавно, без заїдань. Уважно оглянете якість виготовлення металевих деталей механізму і якість покриття.

    Одяг для дивану

    Існує достатньо багато видів меблевих тканин. Зупинимося лише на деяких. Тканини, виготовлені методом плетіння. Жаккарди і гобелени — основні меблеві тканини, що мають щільне плетіння нитки (висока зносостійкість і довговічність). Шеніли — вищенаведені тканини, що мають вплетену нитку «шеніл», що додає тканини об’єм. Інші тканини, мають менш щільне плетіння і не призначені для м’яких меблів. Наприклад, ситець, вживаний для банкеток, розрахований на 2-3 роки експлуатації. То ж стосується гардинових тканин. Краще використовувати меблеву тканину для гардин, а не навпаки.

    Штучні тканини. Найпоширеніші — це флоки. На тканинну основу напилюють нейлон. Така тканина «не дихає». Не рекомендується використовувати цю тканину для щоденного сну.

    Щоб визначити якість, постарайтеся потерти тканину (зразок) в руках, порозтягувати, пом’яти, повисмикувати нитки і т.д., словом, все, що Вам дозволить терплячий менеджер меблевого салону. Якщо на руках у Вас залишилися частинки нейлону (для флоків), або тканина розходиться, або має рідке плетіння — це погано. Ціна — один з показників якості тканини. Хороша тканина не може коштувати менше $5 за метр.

    Важливі дрібниці

    Звертайте увагу на дрібниці. Можна не знати, який поролон, каркас і тканину використовував виробник. Але, якщо він: не закрив задню частину тією ж тканиною, що і фасад (все одно не видно, якщо стоїть у стінки), не поставив ззаду ДВП (тканина натягнута на каркас), не сумістив малюнок тканини, достатньо рідко (відстань більше 5 см.) набив скоби (заощадив 10 копійок), не зміг якісно прострочити чохол (нерівна строчка, пропущені стьобання), то про те, що усередині дивана — здогадатися нескладно. Переверніть диван або крісло, подивіться, як зроблені м’які меблі там, куди Ви, за логікою виробника, заглядати не повинні. Вам багато що стане ясно і без наших рекомендацій.

  • Деревина

    Деревина

    Фахівці меблевої фабрики LATO дуже скрупульозно ставляться до якості деревини, а також приділяють велику увагу їх первинній обробці. Тому перед використанням деревини для виготовлення меблів, вона проходить цілий технологічний цикл . Одним з основних достоїнств наших меблів є відмінно виконані жорсткі конструкції з якісної, ретельно відібраної й обробленої деревини.

    При кожній новій поставці деревини проводиться радіологічний контроль і контроль вологості.

    Потім йде ретельна обробка деревини: вона розпилюється на бруси, обробляється на верстатах фугувань, шліфується, фрезерується. Після такої обробки пиломатеріали виглядають ідеально, відповідно, виглядають ідеально і готові меблі .

    При виборі деревини для виготовлення окремих виробів або деталей фахівцями фабрики LATO враховуються багато властивостей: фактура, щільність, в’язкість, гнучкість, технологічність, зовнішній вигляд. Так, наприклад, для виготовлення внутрішніх каркасів меблів застосовують сосну та вільху, так як ці породи мають велику міцність і гнучкістю,
    витримують великі навантаження. Дуб і бук використовуються головним чином для виготовлення деталей, що вимагають особливої міцності, зносостійкості і довговічності, а також в красивих високохудожніх декоративних елементах.